Logo, käyntikortti, sometili – yritysilme rakentuu pienistä palasista – liikemerkki, verkkosivustot, kyltit, teippaukset, informaatiografiikka, bannerit, banderollit ja standaarit, sisustus, ikkunat, autot ja asut… Lista on pitkä. Esimerkiksi erään sokeroitua ja hiilihapotettua kasviuutejuomaa valmistavan yrityksen tavaramerkiksi rekisteröity pullo on erottamaton osa tuotteen ja yrityksen brändiä.

Markkinointiviestintä on sitä tehokkaampaa mitä yhtenäisempää visuaalista linjaa seuraa, mutta miten nimenomaan oman yrityksesi identiteettiä kannattaa kehittää? Millä keinoin juuri sinun firmasi tunnistettavuutta on järkevintä terävöittää?

Brändipiru muotoilee muun muassa yksilöllisen ja erottuvan logon ja värimaailman, seuloo sopivimman typografian sekä opastaa niiden soveltamisessa eri tarkoituksiin. Hyödynnän sekä painetun että digitaalisen viestinnän keinoja, laajaa osaajien verkostoa ja liki 30 vuoden kokemusta – yllättävän nopeasti ja edullisesti.

 

Nahkakatti-yrittäjän käyntikortteja ja tuotetietolappuja