Satavuotiaan Oy Parhiala Ab:n ajastaan jälkeen jäänyt liikemerkki kaipasi päivitystä. Uudistin logon ja muotoilin ”siirtomaatarvikeliikkeen” brändikahveille uudet etiketit kauppahallimyymälän pitkää historiaa kunnioittaen. Ajanmukaiset etiketit henkivät kahvikaupan perinteitä kauniilla, suomalaisella ja nykyaikaisella tavalla.
Myös yrityksen nettisivut olivat auttamattomasti vanhentuneet niin sisällöltään, ulkoasultaan kuin tekniikaltaankin. Suunnittelin ja teetin Hakaniemen ja Hietalahden halleissa toimineelle ”siirtomaatavaraliikkeelle” uuden selkeän ja toimivan sivuston, josta tuote- ja yhteystiedot sekä aukioloajat löytyivät helposti. Vain vastapaahdetun kahvin tuoksu jäi puuttumaan. Se löytyi puodista.


